حجت‎الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: برخی انسان‎ها تنها به فکر پر کردن شکم‌های خود هستند، آنها در هر مجلسی که می روند و صحبت می‌کنند منظور برای خدا نمی روند بلکه، قصد دارند باند سیاسی و افکار خود را پیاده و مطرح کنند، این افراد هر مجلس و مقدساتی را پلی برای مقاصد خود می‌کنند، که این بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران که در مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج‌ابوالفضل حاجی‌حیدری سخنرانی می‏کرد، گفت: برخی انسان‎ها تنها به فکر پر کردن شکم‌های خود هستند و تنها می‌‏واهند خود را مطرح کنند و قصد آنها رای آوری است آنها در هر مجلسی که می‎روند و صحبت می‌کنند منظور برای خدا نمی روند بلکه، قصد دارند باند سیاسی و افکار خود را پیاده و مطرح کنند، این افراد  هر مجلس و مقدساتی را پلی برای مقاصد خود می‌کنند، که این بسیار خطرناک است. 
 
وی گفت: فتنه 88 فتنه یک فساد، آشوب، بحران، نا امنی، ایجاد بی اعتمادی، اختلافات بود که البته ایمان به خدا و دست غیبی که 35 سال مملکت را حفظ کرده به همراه نائب امام زمان، پشتیبان انقلاب شد. 
 
وی ادامه داد: حوادث 18 تیرماه 78 را همچون فتنه ایی دانست و دعای رهبر معظم انقلاب را بهترین وسیله برای برطرف شدن آن دانست. 
 
حجت الاسلام صدیقی تصریح کرد: فتنه سال 88 را خیانتی غیر قابل گذشت و فسادی بزرگ دانست و اظهار کرد: منشاء این فتنه فساد و برتری جویی بود که می گفتند اگر رییس نشدیم تهمت تقلب بزنیم و به برتری جویی بپردازیم که این نوعی قانون شکنی و محاربه بود و انها با این کارشان آبروی نظام را نیز بردند. 
 
وی با اشاره به  نقش ولایت فقیه در جمهوری اسلامی گفت: ولایت چراغ راه است و اگر توجه به ولایت فقیه همیشه مدنظر قرار گیرد این آسیب ها کاهش می یابد. 
 
وی تصریح کرد: شهید بهشتی در پاسخ به این پرسش که چرا جواب روزنامه ها و اتهامات آنها را نمی دهید ، گفت «امام به من اجازه نداده و من تابع ولایت فقیه هستم» هر آخوند یا هر مسوولی اگر خط ولایت را پی بگیرد در خط دین است ولی اگر زاویه گرفت با دین زاویه گرفته است چرا که جوهر اسلام و حقیقت آن ولایت است ولایت امری زبانی نیست و توجه به آن جزء ضروریات اسلام محسوب می شود. 
 
وی وجود نظام جمهوری اسلامی و داشتن ولایت فقیه  طی 35 سال اخیر را  جهش مناسبی  دانست و تصریح کرد: خدا نکند عقب گرد کنیم یا در مسیر موضوعاتی همچون هسته ای دچار مشکل شویم. خدا نکند بعد از اتم سراغ موشک ها آیند و بعد بگویند که ما را محکوم کرده اند. توقف غنی سازی به نفع ما نیست چرا که با این رویکرد در همه جبهه ها توقف خواهیم داشت، با این توقف در این سطح می مانیم و نمی توانیم اوج بگیریم. 
 
صدیقی درپایان خاطر نشان کرد: آمریکا ضعیف را نابود می کند بنابراین هر کس در برابر آنها کوتاه بیاید بر سرش می کوبند و اگر ما هم کوتاه آییم بر سرما نیز خواهند زد اگر درهای غرب باز شود و افتخار ما به این است که دست دردست آمریکا باشیم و یا اینکه او به ما لبخند و یا چشمک بزند تمام عزت هایی که به قیمت خون شهدا به دست آمده را از دست می دهیم، و این فتح بابی است برای آغاز ذلت ها. 
انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار