شبكه ي استاني سيماي مركز قزوين ويژه برنامه "صبح فروردين" را در نوروز 93 پخش مي كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "صبح فروردين" با هدف شاد زيستن و واميد به زندگي در بين مردم وهمچنين آگاهي بخشي و ترويج فرهنگ بومي محلي نوروز در استان تهيه ، توليد و پخش مي شود.

نوروز تنها يك جشن نيست يك فرهنگ است كه در آن جشن ها ،آيين ها و عناصر مختلف حضور دارند تا انسان را به آغازي دوباره نويد دهند وهمه باورمندان مذاهب و اديان از هر كشوري و قومي با انديشه هاي گوناگون در كنار يكديگر بي هيچ اختلافي از آن بهره مندند.

نوروز و سال نو همواره براي ايرانيان و جايگاه خاص داشته و دارد.اين مراسم همراه به نوشدن طبيعت و بسياري از رسم و رسوم محلي و... كه نويد زندگي و اميددوباره را براي مردم به ارمغان دارد.

برنامه ي «صبح فروردين»داراي بخش هاي مختلفي همچون گردشگري، پانزده روز با پانزده خوراكي، سبك زندگي، مسابقه، مشاغل و ميهمان، طعم بهار، نماهنگ بهاري وپرداختن به موضوع شعار سال است كه از سيماي شبكه ي قزوين پخش مي شود.

ويژه برنامه ي«صبح فروردين»به تهيه كنندگي حسن ناصري  و فرهاد محلوجي صبح هاي نوروز از ساعت 9 الي 10 به مدت 60 دقيقه از سيماي شبكه قزوين خواهد شد.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: شبکه ، نوروز ، صبح ، فروردین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۱۰:۳۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
روش فیلمبرداری ضعیف است
آخرین اخبار