عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی در فروردین 58 نشان از علاقمندی ملت به آرمان‌ها و رهنمودهای امام خمینی (ره) بود، گفت: در مقیاس عقلانی "آری" مردم به جمهوری اسلامی نشان از میزان محبوبیت و طرفداری ملت نسبت به انقلابشان بود.

"آیت‌الله سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالروز جمهوری اسلامی ایران در دوازدهم فروردین ماه اظهار داشت: برگزاری اولین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوازدهم فروردین 58 که در روزهای دهم و یازدهم به طول انجامید یکی از مهمترین رخدادهای انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون بوده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور 98.2 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی و "آری" به جمهوری اسلامی مهر تاییدی بر انقلاب تازه شکل گرفته بود که نظیر چنین مشارکتی را از گذشته تاکنون در هیچ کجای دنیا نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی در فروردین 58 نشان از علاقمندی ملت به آرمان‌ها و رهنمودهای امام خمینی (ره) بود، گفت: در مقیاس عقلانی "آری" مردم به جمهوری اسلامی نشان از میزان محبوبیت و طرفداری ملت نسبت به انقلابشان بود.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه روز دوازدهم فروردین موجودیت نظام تازه تاسیس شده را تثبیت کرد، خاطرنشان کرد: با نتیجه قاطع به دست آمده از انتخابات فروردین 58 امکان تشکیک نظام و انقلاب وجود نداشت که از این طریق پایه‌های انقلاب تثبیت شد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی مسئله‌ای مستمر است که اگر پتانسیل‌ها و نیروهای محرکه خود را از دست بدهد پایه‌های آن لرزان می‌شود، لذا باید در جهت تثبیت انقلاب اسلامی تمامی نیروهای حال حاضر اعم از حوزوی و دانشگاهی بیش از پیش فعال شوند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی احساسات، عواطف و آگاهی نسبت به مبانی انقلاب را دو بعد اساسی در تثبیت انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی‌ها، انتخابات مختلف و اعتقاد و آشنایی عمیق نسبت به مبانی اصولی ولایت فقیه از جمله مسائلی هستند که همواره باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد تا با این تکیه بر این رویکردها و ابعاد اصولی در جهت استمرار انقلاب اسلامی گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار