فیلم "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" با تصویر معلق خانه‌ای بر آب استخر، قصد فیلم این بوده که ما ناظر زندگی وارونه خانواده‌ای‌باشیم

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، فیلم "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" با تصویر معلق خانه‌ای بر آب استخر، لابد قصد فیلم این بوده که ما ناظر زندگی وارونه خانواده‌ای‌باشیم. . . ظاهرا ازآن ملودرام‌های خانوادگی با همان اختلاف‌ها و درگیری‌های متداول است به اضافه مقابله زندگی سنتی و اخلاق قدیم با زندگی مدرن امروزی، اما فیلم کند و کش‌دار است و در میانه صحنه‌های تکراری ودیالوگ های امروزی، اما فیلم کند و کش‌دار است و در میانه صحنه‌های تکراری و دیالوگ ‌های بی‌مصرف، هیچ قصه‌ای را به پیش نمی‌برد.
 
ماجرای اصلی ظاهرا زمانی شکل می‌گیرد که دخترخاله (ترانه علیدوستی به همراه همسرش (پیمان قاسم‌خانی) وارد زندگی این خانواده می‌شوند. اوضاع روحی، روانی افراد خانواده شکرآب است.  

از یک سو شخصیت اصلی داستان یعنی حاجی محمودی (حمید فرخ‌نژاد) از زندگی یک‌نواخت با همسرش (هنگامه قاضیانی) در عذاب است وبانو از دست دخترش از سوی دیگر، دخترخاله رسما به عقد جوانک همراهش درنیامده و این قضیه بساط روابط آن‌ها را بیش‌تر برهم می‌زند.   
 
فیلمی است حراف و آدم‌ها مدام در گوشه و کنار با همدیگر بر سر مسائلی نه چندان مهم، بگو مگو دارند و دست آخر فاقد کم‌ترین احساس عاطفی- روح‌الله حجازی- برخلاف در میان ابرها- این جا در هیچ لحظه‌ای نتوانسته هیجان و تنشی به وجود آورد.  

منبع: مجله فیلم

 
انتهای پیام/اق

برچسب ها: سینما ، ایران ، فیل ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار