سفیر کره جنوبی در دیدار با طباطبایی، از سفر رئیس کمیسیون قضایی مجلس جمهوری کره در راس یک هیات پارلمانی 5 نفره به ایران در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، "سانگ وونگ یوپ" سفیر کره جنوبی در تهران امروز (یکشنبه، 11 اسفند) با سید حمیدرضا طباطبایی نائینی نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
 
طباطبایی در ابتدای این دیدار با اشاره به نقش همکاری‌های نزدیک پارلمانی در توسعه روابط دوستانه کشورها، گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از همکاری با پارلمان کره جنوبی در زمینه انتقال تجربیات قانونگذاری و قانون نویسی استقبال می‌کند.
 
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: تبادل نظر و گفتگوی نزدیک میان مجالس ایران و جمهوری کره علاوه بر اینکه موجب آشنایی هرچه بیشتر مردم دو کشور با فرهنگ و تمدن یکدیگر خواهد شد نقش موثری در ایجاد درک متقابل و تسهیل روابط دولتی و بخش های خصوصی دو کشور دارد.
 
طباطبایی در همین رابطه افزود: مجلس شورای اسلامی از تبادل هیات‌های پارلمانی میان دو کشور در سطوح مختلف و رایزنی مستمر با نمایندگان پارلمان جمهوری کره استقبال می‌کند.
 
سانگ وونگ یوپ سفیر کره جنوبی نیز در این دیدار بر رایزنی بیشتر مقامات دو کشور علی‌الخصوص نمایندگان ملت ها تاکید کرد و خواستار ارتباط بیشتر پارلمان‌های ایران و جمهوری کره شد.
 
سفیر کره در همین راستا از سفر رئیس کمیسیون قضایی مجلس جمهوری کره در راس یک هیات پارلمانی 5 نفره به ایران در روزهای آتی خبر داد.
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار