خاکی، ساربان، معترف، نریمانی، سلیمانی، پارسایی، فرجاد، عبدی پور و نادری میهمان "هوراشیو" شدند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «تردید نکن هوراشیو» به نویسندگی "سعید هاشمی‌پور" و کارگردانی "عباس اقسامی" که مدتی است در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به اجرا در آمده، طی روزهای گذشته با استقبال خوب مخاطبان و هنرمندان روبرو شد که در این بین می توان به هنرمندانی همچون؛ محمد خاکی، محمد ساربان، حسین پارسایی، کورش نریمانی، مریم معترف، اتابک نادری، احسان عبدی پور، کورش سلیمانی و مارال فرجاد اشاره کرد.
 
لازم به ذکر است طی هفته های گذشته نیز این نمایش میزبان هنرمندانی چون؛ شیرین بزرگمهر، سیروس همتی، رامتین شهبازی، مهرداد ابروان، محمد بحرانی، جواد انصاری، ابراهیم پشت کوهی، میثم دامن زه و ... بود.
 
از بازیگران این نمایش 65 دقیقه ای می توان به «مهران نائل»، «علی تقی‌زاده»، «مهدی حاجیان»، «مهدی شاه پیری» و «بهناز نادری» اشاره کرد. از دیگر عوامل این نمایش می توان به «فرهاد خوشه» دستیار کارگردان، «بهناز نیکخواه» منشی صحنه، «سعید بیات» مدیر صحنه، «رضا مهدی‌زاده» طراحی صحنه، «لیلا ابراهیمی» و «سپیده ابراهیمی مهر» عکاس، «امیر پاسنگی» مدیر روابط عمومی و «سمیه جودی» مدیر تبلیغات اشاره کرد.

گفتنی است نمایش "تردید نکن هوراشیو" به فستیوال بین المللی جمهوری چک دعوت شده و فروردین ماه عازم این کشور است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند همه روزه از 14 بهمن ساعت 18:30 به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket و www.tiwall.com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۶۷۹۱۷۱۶۹ و ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: تئاتر ، هوراشیو ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.