این بار سه استان کرمانشاه همدان و کردستان میزبان برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت عمومی تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی گردید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، این دوره‌ها با حضور دکتر روحیان رئیس مرکز امور مدرسان دانشگاه و با هدف ارتقاء سطح علمی و مهارتی مدرسان در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار شد.
 
در استان کردستان نیز این دوره با حضور رئیس واحد استانی دانشگاه جامع دکتر میرزائی و تعداد ۲۵۰ از مدرسان علمی کاربردی برگزار شد.
 
گفتنی است، در این مراسم دکتر روحیان اظهار داشت: ۵۳ هزار نفر در کل کشور دارای کد مدرسی می‌باشند و تا به حال ۱۲۰۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت نموده و آموزش دیده‌اند. این مرکز با همکاری و همراهی واحد‌های استانی تاکنون موفق به برگزاری ۳۳ دوره مهارت‌های عمومی در تهران و سایر استان‌ها شده است که از این موارد تعداد ۴ دوره استان تهران و البرز و تعداد ۲۸ دوره در استان‌ها برگزار شده است و استانهای: گیلان، اردبیل، فارس و گلستان ۲ نوبت و استان هرمزگان ۳ نوبت اقدام به برگزاری این دوره نموده است.
 
سپس دکتر روحیان مدیر کل امور مدرسان دانشگاه ابراز امیدواری نمود، برگزاری این دوره‌ها به بهبود سطح کیفی کلاس‌های علمی کاربردی کمک شایانی خواهد کرد و در ادامه مباحث مربوط به نظام آموزش مهارتی و نظری را ارائه نمود.
 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار