نخستین نمایشگاه نقاشی «دست های مهربان» با هنرمندی جمعی از کودکان تحت حمایت بنیاد خیریه در قالب مجموعه ای با 1000نقاشی در گالری هنری برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز تبلیغات و اطلاع رسانی بنیاد خیریه دست های مهربان ، نخستین نمایشگاه نقاشی «دست های مهربان» با هنرمندی کودکان تحت حمایت بنیاد خیریه دست های مهربان و ارائه آثار هنری آنها به منظور حفظ کرامت انسانی کودکان کم بضاعت و افزایش روحیه اعتماد به نفس آنها در نیمه پایانی سال برگزار می شود.
 
در این نمایشگاه، نقاشی های برگزیده 120 کودک تحت حمایت در قالب مجموعه ای بالغ بر 1000نقاشی ارائه خواهد شد و روزانه 40 کودک علاوه بر آموزش در کارگاه های نیمه حرفه ای هنری درباره اثرشان به حامیان و بازدیدکنندگان توضیح خواهند داد.
 
پیش از این نمایشگاه های مشابهی در سایر شعب استانی این بنیاد برگزار شده بود لذا این نخستین دوره در ابعادی گسترده تر و با حضور جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران صاحب نام و مدیران فرهنگی کشور میزبان همه علاقه مندان به هنر و حمایت معنوی ایتام خواهد بود.  
 
بنابراین گزارش  نمایشگاه نقاشی «دست های مهربان» از 14تا16 اسفند در گالری هنری برج میلاد واقع در طبقه سوم تجاری همه روزه از ساعت 11الی 21 برپا خواهد شد.
 
همچنین مراسم افتتاحیه با حضور هنرمندان سرشناس و مدیران مجموعه دست های مهربان روز چهارشنبه 14اسفند راس ساعت 4 برگزار خواهد شد.
 
ورود برای عموم آزاد است. 
 
جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 09126107193 (مریم اکبرلو) تماس حاصل فرمایید.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۹:۳۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
حتما شرکت میکنم چونبایددنبال بچه خودمم توی اون سالن بگردم وای که چه مشتاق دیدارشم
آخرین اخبار