رئیس کارگروه بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در مجلس با بیان اینکه بررسی این طرح هنوز در اداره قوانین مجلس به اتمام نرسیده، گفت: با توجه به اینکه طرح جزء سیاست‌ها و راهبردهای نظام است، به منظور بررسی خارج از نوبت آن در صحن علنی امضا جمع خواهیم کرد.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت طرح جمعیت و تعالی خانواده، اظهار داشت: این طرح در اداره قوانین مجلس است و بررسی آن تا کنون نهایی نشده است.

وی با بیان اینکه این طرح جزء راهبردها و سیاست‌های نظام است و لازم است با سرعت بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد، ادامه داد: کمیسیون به جد پیگیر دریافت نتیجه نهایی از اداره قوانین است تا بتوانیم پس از اصلاحات مدنظر، طرح را به صحن علنی بفرستیم.

رئیس کارگروه بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در مجلس همچنین تصریح کرد:  پس از آن که این طرح در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود، ما برای آن که خارج از نوبت در اولویت بررسی قرار گیرد امضاء جمع خواهیم کرد که با توجه به تاکیداتی که در نظام در رابطه با این مسئله وجود دارد تعداد بسیار زیادی از نمایندگان به فوریت آن رای خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار