یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آمریکا در برهه‌ای حرف از حقوق بشر می‌زند که خود بیشترین نقض حقوق بشر را انجام داده و در این باره می‌توان به حمایت از تروریسم به صورت طولانی‌ مدت در فلسطین و حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد.

مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درباره گزارش ضد حقوق بشری آمریکا علیه ایران گفت: صادر کردن گزارش‌های ضد ایرانی اقدام تازه‌ای از سوی ایالات متحده نیست.

وی تصریح کرد: آمریکا در برهه‌ای حرف از حقوق بشر می‌زند که خود بیشترین نقض حقوق بشر را انجام داده که در این باره می‌توان به حمایت از تروریسم به صورت طولانی‌مدت در فلسطین و حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد. 

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: گزارشی که علیه کشورمان از سوی آمریکا صادر شده نشان می‌دهد که سران ایالات متحده می‌خواهند از برگه‌های کهنه خود استفاده کنند به همین خاطر دچار تناقض‌گویی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه کشورها قبول دارند که ایران امن‌ترین، با ثبات‌ترین و دموکرات‌ترین کشور در خاورمیانه و آسیا بوده و این ایالات متحده است که به هر جایی می‌رود ناامنی و استبداد در آنجا نمایان می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
کشتن مردم بی دفاع پاکستان و افغانستان و عراق و سایر کشور ها اصلا برای آمریکائیها نقض حقوق بشر نیست - مرگ بر سران آمریکا
آخرین اخبار