معاون برنامه ریزی فرمانداری ملارد گفت: پروژه‌ی تولید و پرورش خرگوش در شهرستان ملارد، طرح عظیمی است که به موجب آن، ظرفیت اشتغال 15 هزار نفری برای متقاضیان کار فراهم می‌کند.

 فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به اشتیاق فزاینده‌ی سرمایه گذاران و بخش خصوصی به منظور مشارکت در طرح تولیدی و صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: یک مورد از این پروژه‌ها مشمول طرح تولید و پرورش خرگوش به منظور صادرات به خارج از کشور است که پیگیر جلب مساعدت مسئولین استانی و اداره‌ی منابع طبیعی هستیم و در صورت تحقق، پروژه‌ی مذکور در زمینی به مساحت 1200 هکتار در شهرستان ملارد، عملیاتی خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: متولی پروژه‌ی مذکور، شرکت صدریه است که در صورت تحقق این طرح، برای 15 هزار نفر از متقاضیان کار این شهرستان فضای اشتغال ایجاد می‌کند که در نوع خود ظرفیت بسیار برجسته‌ای محسوب می‌شود.
 
فاضل اکبری طارمی در ادامه تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذار و جذب و مشارکت بخش خصوصی همواره مورد حمایت و تأکید ما بوده است و نهایت تلاش و پشتیبانی خود را در جهت تحقق امر فوق به کار خواهیم بست.
 
وی در پایان با اشاره به نقش مؤثر طرح‌های اینچنینی در صرفه‌جویی‌های ارزی، توسعه اشتغال و به تبع کاهش آسیب‌های امنیتی و اجتماعی خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن پروژه‌ مذکور، 50 درصد از فرآیند اقتصادی و درآمدی شهرستان ملارد در قالب یک پروژه بصورت مطلوب و سازنده‌ای  تحت الشعاع قرار خواهد گرفت./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ملارد ، اشتغال ، کار ، فرمانداری ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
سلام
میخواستم ببینم الان این پروژه به کجا رسیده؟؟
آیا به بهره برداری رسیده یا کنس شده؟
آخرین اخبار