مدير راهداري راه و شهرسازي استان بوشهر از ايمن سازي نقاط پرحادثه و راههاي حوزه استحفاظي استان بوشهر ويژه ايام نوروز خبر داد .

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، نادر پروانه گفت : با توجه به فرا رسيدن تعطيلات نوروزي ، اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر با تشكيل اكيپ هاي راهداري در ده شهرستان تابعه استان كار ايمن سازي 25 نقطه پرحادثه و راههاي استان را شروع كرد.

وي افزود : تا كنون خط كشي 300 كيلومتر راه ، نصب بيش از 4170 تابلو مسير نما – جهت نما فسفري و معمولي، اخطاري و انتظامي و نصب 310 متر مربع تابلو اطلاعاتي فسفري و معمولي در محورهاي مختلف و همچنين نصب و تعمير بيش از 5300 متر گاردريل و حفاظ كنار راه و ايمن سازي حفاظ در 35 نقطه و نيز ساماندهي كارگاههاي راهسازي در سه محور با نصب انواع علايم انجام گرفته است.

پروانه بيان كرد : عمليات لكه گيري 500 كيلومتر از راههاي شرياني استان و ساير راههاي اصلي و فرعي در حال انجام است كه انشاءاله تا پايان 25 اسفند ماه امسال تكميل خواهد شد.

همچنين مدير راهداري اظهار داشت: در ايام تعطيلات نوروزي، نيروهاي راهدار با استقرار در اين مسير و با گشت زني در طول ساعات شبانه روز، مشغول خدمت رساني به مسافران خواهند بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار