سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند گفت: من نمی‌دانم چه جریانی در لیگ برتر فوتسال به وجود آمده که تمام توجه‌ها را فقط به سمت بازی گیتی‌پسند و شهید منصوری کشانده است.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازی های مهم و حساس لیگ برتر فوتسال در هفته بیست و پنجم برگزار می‌شود. در این اوضاع یک جریانی در لیگ برتر فوتسال وجود دارد که تمام نگاهها را به بازی گیتی‌پسند و شهید منصوری کشانده است.

لک در ادامه اظهار داشت: اگر به گذشته نگاه کنیم شهید منصوری فوتسال پاکی داشته و امتحان خودش را بارها پس داده است به نظرم الان وقت شک کردن به تیم شهید منصوری نیست.

لک تصریح کرد: در تمام سالهایی که در فوتسال حضور داشتم فقط هدفم فعالیت پاک بوده است و هیچ وقت به خاطر قهرمانی و یا انتقام گرفتن از تیمی شاگردانم را مجبور به کم کاری یا هر ترفند دیگری نکرده ام.

وی عنوان کرد: من امروز این حرفها را زدم زیرا برخی از افراد در این هفته‌های حساس یادشان رفته 2 بازی مهم وجود دارد. به نظرم بازی دبیری و حفاری تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

لک در ادامه بیان کرد: این درحالی است که حفاری هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما برخی از افراد با توجه به رابطه با دوستان رسانه‌ای خود حجم و فشار زیادی را برای 2 تیم به وجود آوردند تا مردم از اهمیت بالای دیگر بازی ها دور کنند.

لک اظهارداشت: آن‌ها قصد دارند توجه مردم را از بازی مهمی که در اهواز برگزار می‌شود دور کنند. با این حرف‌ها نمی‌خواهم بیان کنم که به بازی گیتی پسند و منصوری توجه نکنید، اتفاقا انتظار دارم که همه با دقت این بازی را در نظر بگیرند و شاهد بازی پاک باشند.

سرمربی تیم فوتبال گیتی پسند عنوان کرد: علاوه براین انتظار دارم که همان چشم‌هایی که بازی تیم ما مقابل شهید منصوری را می‌بینند با دقت بازی حفاری و دبیری را ببینند تا حق کسی ضایع نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر کسی دنبال فوتسال ناپاک است در قرچک به دنبالش نباشد. شاید تمام این فشارهای روانی بر 2 تیم فوتسال گیتی پسند و منصوری به وجود آمده بنابر سناریوی از پیش تعیین شده و پنهان کردن مسائل پشت پرده‌ای است که برخی‌ها می‌خواهند دیده نشود.

لک خاطرنشان کرد: پس با این شرایط برخی از افراد بهترین راه را انتخاب کرده و منصوری و گیتی پسند را در این هفته تحت فشار گذاشتند درحالی که نگاه‌ها باید به اهواز هم معطوف شود البته فوتسال حفاری همواره پاکی و صداقت خود را در لیگ برتر به اثبات رسانده و من مطمئنم هفته 25 لیگ نیز بوسیله حفاری‌ها عادلانه رقم خواهد خورد زیرا حاجتی، کریمی و ناظم‌الشریعه از افراد سالم فوتسال ایران محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار