فرماندار نیر گفت: این شهرستان با چهار واحد اقامتی ، 60 کلاس ، یک خانه معلم و بیش از 400 تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

 

میرفخرالدین زاهد امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود:ظرفیت ها و استعدادهای گردشگری و سیاحتی و جاذبه های شهرستان نیر می تواند در جذب تعداد بیشتری از گردشگران موثر باشد.

وی بر کنترل کیفیت مواد غذایی در هتل ها و واحدهای اقامتی ، استقرار واحدهای امدادی ، اختصاص محلی مناسب برای استفاده و چادرزنی مسافران ، فعال کردن مساجد و نظافت اماکن دینی و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی با ارائه خدمات مناسب به گردشگران تاکید کرد.


فرماندار نیر در جریان بازدید از فضای سبز حاشیه رودخانه سقزچی نیز با اشاره به بکر بودن این منطقه از ساماندهی این فضا خبر داد و گفت: با توجه به این که حدود یک هکتار از فضای سبز موجود در حاشیه رودخانه سقزچی متعلق به شهرداری است شهرداری نیر باید با ایجاد آلاچیق و وسایل بازی زمینه رونق این منطقه را فراهم کند.

منطقه نمونه گردشگری بولاغلار ، پل تاریخی قرمیزی کورپی ، بقعه امام زاده کورائیم ، کاروانسرای شاه عباسی ، قلعه بوینی یوغون روستای کورعباسلو ، آبهای گرم برجلو ، قینرجه ، سقزچی ، ایلانجیق و قره شیران ، سد یامچی ، غارهای صخره ای اباذر و گلستان در کنار طبیعت زیبا از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان نیر است/س.

 

برچسب ها: نیر ، پذیرایی ، مسافران ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.