دروازبان سابق تیم ملی ایران گفت: به نظر من تیم ملی راحت گل می‌خورد و هیچ تاکتیک خاصی ندارد، با این وضعیت تیم ملی در جام جهانی آبرودار کشور ما نخواهد بود.

نیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من تیم ملی ایران راحت گل می‌خورد و من هیچ تاکتیک خاصی را در بازی تیم ملی ایران نمی‌بینم و بعضی از تاکتیک‌هایی که در کار تیم ملی ایران می‌بینیم جرقه‌هایی است که فوتبالیست‌های خارج از کشور خودشان حرکتی انفرادی انجام می‌دهند اما من از این تیم ملی چیز خاصی ندیده‌ام. ناهماهنگی در بین خطوط موج می‌زند دلیل این موضوع باید آسیب‌شناسی شود هرآنچه هست به نظر من تیم ملی با این وضعیت در جام جهانی آبرودار کشور ما نخواهد بود.

دروازبان سابق تیم ملی در مورد بازی دادن بازیکنان ذخیره در بازی با کویت ادامه داد: این کار خوبی بود که در این بازی به بازیکنانی که کمتر از آنها استفاده می‌شد بازی داده شد اما آیا باید این قدر فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود داشته باشد؟ این اتفاق فاجعه است و از نفرات اصلی هم که با گینه بازی کردند چیزی ندیده‌ام.

** دانیال داوری چه کاری کرده که دروازبانان داخلی انجام نداده‌اند

وی در مورد عملکرد دانیال داوری تصریح کرد: خیلی وقت است که می‌گویم عملکرد داوری چندان هم خوب و ایده‌آل نیست. خیلی از کسانی که در لیگ ایران بازی می‌کنند بهتر از آن کسانی هستند که از لیگ‌های خارجی به تیم ملی اضافه شده‌‌اند. دانیال داوری چه کاری انجام داده که مهدی رحمتی، رحمان احمدی، سوشا مکانی، حامد لک، محسن فروزان نمی‌توانند انجام بدهند.

نکیسا در مورد خط دفاعی ایران افزود: وقتی بازیکن کویتی از بین 3 نفر از مدافعان ما توپ را وارد دروازه می‌کند یعنی در خط دفاع ایران ناهماهنگی موج می‌زند

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: باید کمیته آسیب‌شناسی متشکل از چند مربی خوب و چند بازیکن کارکشته در نظر گرفته شود که جلسه بگذارند و مشکلات تیم ملی را حل کنند تا چه زمانی  می‌خواهیم در همین سطح بمانیم؟ آیا وقت آن نرسیده که ایران از گروهش در جام جهانی بالا برود؟ تا کی این آرزو باید در دل ملت ایران باشد.

وی ادامه داد: آیا بضاعت فوتبال ما همین است یعنی تیمی بالاتر از این نداریم. ما توانسته‌ایم بازیکنانی از سراسر جهان جمع کنیم و همین طور از بازیکنانی که در لیگ داخل هستند استفاده کردیم اما تیم ملی حال حاضر کشورمان در آزادی اسیر تیم گینه که در رنکینگ فیفا 60 است، شد.

نکیسا در مورد بعضی از بازیکنان تیم ایران گفت: بازیکنی که در کار تاکتیکی بدرد نخورد برای هر تیمی مضر است یعنی اصلا نباید در تیم نگه داشته شود کسی هم که در کار تاکتیکی بدرد بخورد می‌خواهد بازیکن ملوان یا فجر سپاسی باشد یا بازیکن رانشوایک، بازیکن تیم باید کسی باشد که بتواند تیم‌ ما را به اهداف عالی‌مان برساند. هدف من این نیست که قبل از جام جهانی این تیم را بکوبم من دلواپسم و نگران تیم ملی ایران هستم من تاکتیک خاصی از تیم ملی ندیده‌ام.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: نکیسا ، از داوری ، چیزی ، ندیدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار