به گزارش حوزه سینما
باشگاه خبرنگاران، لااقل ادعایی ندارد، نه فیلمش هنری و فلسفی و پیامدار است، ونه اصلاً ادایی درآورده که " فیلم خودم را ساختهام." یک حاشیهنشین سینما به کن میرود تا شاید سوژههایش را به دست اسپیلبرگ یاوودی آلن برساند؛ خیال و رویایی که تقریباً سینماییها دارند. یک خیال باطل البته عطاران در این جا در خانهای محقر زندگی میکند و وقتی به کن هم میرود در همچه جایی باید سکونت کند.
تکههای بامزهای در فیلم هست اام در کل به نظر میرسد فیلمنامهی کاملی وجود نداشته وبه همین روکم آورده وبه ناچار صحنهها را تا حدودی زیادی کش داده " مثل راه رفتنها مداوم" اما هنگامی که عطاران با کارت " خانه سینما" وارد محوطهی جشنواره کن میشود، آدم را به شدت به خنده میاندازد.
منبع: مجله فیلم
انتهای پیام/اق