"روز‌های بد به در" دارای کمدی شیرین همراه با فضای مملوس برای مخاطب است.

"مهران مهام"، تهیه کننده سریال "روز‌های بد به در"، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ایده‌ی قصه این مجموعه گفت:  ماه مهر بود که "بروز نیک نژاد" نویسنده کار پس از آمدن به دفتر من، طرح قصه‌ای را با نام "روز‌های بد به در" داد.

وی افزود: این سریال داستان یک سرایداری را روایت می‌کند، پس از 30 سال خدمت در حالی که مشغول تدارک عروسی پسر بزرگش به نام پرویز است، با حکم بازنشستگی روبرو می‌شود باید خانه سرایداری را تخلیه کند.

"مهام" در خصوص موقعیت این مجموعه به مانند سریال‌هایی چون "خانه به دوش"، "متهم گریخت"، " ترش و شیرین"، "دلنوازان" ،"نرگس" و... که تهیه کنندگی آن‌ها را بر عهده داشته، اظهار داشت: کارهایی چون کمدی و ملودرام که من تهیه کنندگی آن را بر عهده داشتم، معمولا براساس قصه‌های رئال اجتماعی انتخاب شدند و  تا به الان بازخورد مثبتی داشته است.

وی ادامه داد: "روز‌های بد به در" به عنوان یک کمدی اجتماعی دارای فضای شیرین مخاطب مملوس است و مردم با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

"مهام" تصریح کرد: در تحقیقات میدانی خودم در خصوص قصه این مجموعه که یکی از دلایل علاقه من به این اثر است، به این موضوع دست یافتم که خانواده‌هایی که قشر پایین جامعه نسبت به خانواده‌های مرفه خوشبختی بیشتر را با هم تقسیم می‌کنند.

وی افزود: لذت می‌برم وقتی همایش خانوادگی ما در این مجموعه در این طبقه پایین اجتماع گرم و صمیمی است، و تا این اندازه خانواده برای رفع مشکلات هم تلاش می‌کنند. من حتی حسرت پهن کردن سفره در این خانواده‌ها را در میان مخاطبان مشاهده می‌کنم.

"مهام" در خصوص روند کلی کار اظهار داشت: 45 درصد از سریال ضبط شده و ما در 6 قسمت اول  68 لوکیشن داشتیم، این سریال دارای لوکشین‌های خرده متحرک زیادی است.

وی ادامه داد: حدود 30 لوکیشن دیگر برای فیلم برداری باقی مانده، اما منتظریم تا فضا کمی نوروزی شود تا تصویر‌های بیرونی را تصویر برداری کنیم.

"مهام" خاطرنشان کرد: سریال "روز‌های بد به در" به کارگردانی سعید آقاخانی، در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما در ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت و تصویربرداری ما تا روز‌های آخر تعطیلات عید ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.