عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از انتخاب نماینده کمسیون ماده 38 برای پیگیری از اختلافات پیمانکاران با شهرداری با تاخیر 6 ماهه در شورا خبر داد.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر اولویت شورا در انتخاب نماینده در کمسیون ماده 38 برای پیگیری اختلافات پیمانکاران و شهرداری است که فردا در شورا در دستورکار اعضا قرار خواهد گرفت.

عضو کمسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه طی 6ماه گذشته از شورای چهارم هنوز این نماینده از سوی شورا انتخاب نشده و تمامی پرونده‌ها نیز بلاتکلیف باقی مانده‌اند.

وی افزود: پیش از این یکبار غلامرضا انصاری به عنوان نماینده از سوی کمسیون برنامه و بودجه به شورا معرفی شد که متاسفانه موفق به کسب رأی از سوی اعضا نشد  و فردا در جلسه شورا شخص دیگری معرفی و رأی‌گیری خواهد شد.

قناعتی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دستورکار شورا خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحثی که در حال پیگیری از سوی شورا است پیشرفت پروژه‌های در حال انجام براساس جدول زمان‌بندی پیش از پایان سال جاری انجام می شود و در دستور کار بازدید اعضا قرار دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: انتخاب ، نماینده ، کمسیون38
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار