یافته‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد اگر احساسات و عواطف دیگران را بر حالات درونی و معیار‌های خود ترجیح می‌دهید، باید به یاد داشته باشید که با افزایش سن، مشکلات روحی و روانی زیادی روبرو خواهید شد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ داشتن احساس مسئولیت نسبت به دیگران اگر چه وظیفه‌ی انسانی است که همه‌ِ افراد باید آن را جزو اصول مهم رفتاری مد نظر قرار بدهند، اما افراط و تفریط در آن باعث می‌شود گاهی خودمان را فراموش کنیم و از گردونه روزگار خارج کنیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهند اگر نمی‌توانید به راحتی نه بگویید باید با تقویت روح و روان خود و تغییر سیر زندگی خود و ارزش قائل شدن برای اهدافتان نسبت به خود کمی بیشتر تجدید نظر کنید و باور‌های خود را مهم تر بدانید.

گفتنی است، دانشمندان با انجام آزمایش و مطالعاتی روان شناسانه روی گروه‌های مختلف سنی دریافتند افرادی که به راحتی نمی‌توانند در مقابل خواسته‌های دیگران نه بگویند، با افزایش سن روح و باور آن‌ها تضعیف می‍‌شود و افراد قابل اطمینانی نخواهند بود.

پس بهتر است درمان جدید با تعیین برخی از وظایف برای خود و تقویت باور‌هایتان و افزایش اعتماد به نفس خود اقدامات و اهداف خود را بر خواسته‌ها و تقاضاهای نا به جای دیگران برتر بدانید و این اژد‌های نابود کننده روح و روان را از زندگی و مغز درونی خود ریشه کن کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار