مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: طی بهمن ماه سال‌جاری 19 میلیون و 22 هزار و 917 سهم به ارزش 74 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد قرار گرفت.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سعید هریوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع معاملات 11 ماه سال‌جاری به یک‌هزار و 504 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 341 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: طی بهمن ماه سال‌جاری 19 میلیون و 22 هزار و 917 سهم به ارزش 74 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی مورد داد و ستد  قرار گرفته است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: معاملات بهمن‌ماه امسال به لحاظ مبلغ معاملات 167 درصد و به لحاظ حجم معاملات 210 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می‌دهد.

هریوندی با اشاره به افتتاح 81 کد معاملاتی جدید طی بهمن ماه ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد کدهای افتتاح شده به عدد 799 رسید که نشان دهنده افراد جدیدالورود به بازار سرمایه در استان است و این رقم در مقایسه با سال قبل از رشد 162 درصدی برخوردار بوده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 698 نفر ساعت کلاس آموزشی به صورت رایگان در تالار بورس استان برگزار شده است.

مدیر بورس منطقه‌ای خراسان جنوبی اذعان داشت: علاقه‌مندان به آشنایی با بازار سرمایه می‌توانند با مراجعه به تالار بورس استان به صورت رایگان در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

هریوندی خاطرنشان کرد: طی بهمن‌ماه امسال مجموع شاخص بازار بورس کشور 2 هزار و 655 واحد کاهش داشته است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، بورس ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.