نماینده مردم کاشان در مجلس با اشاره به مشکلات کارگری کاشان از تصرف اراضی مربوط به شرکت‌های ریسندگی و بافندگی این شهرستان در کرج توسط برخی نهادها و ادارات این شهر خبر داد و گفت: فروش یک قطعه از این زمین‌ها، مشکلات کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان را برطرف می‌کند.

عباسعلی منصوری‌آرانی نماتینده مردم آران و بیدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات کارگری کاشان از تصرف اراضی مربوط به شرکت‌های ریسندگی و بافندگی این شهرستان در کرج توسط برخی نهادها و ادارات این شهر خبر داد و گفت: این در حالی است که در صورت فروش یک قطعه از این زمین‌ها، مشکلات کارگران ریسندگی و بافندگی کاشان برطرف می‌شود.

وی در مورد مشکل بازنشستگی کارگران شرکت ریسندگی کاشان نیز اظهار داشت: مشکل کارگران به دو شکل در حال پیگیری است؛ یک بخش مربوط به بازنشستگی حداکثر 400 نفر از کارگران است که شامل سختی کار می‌شوند و بخش دیگر معوقات حدود 3 هزار نفر از کارگران کاشان است.

این نماینده مجلس نهم افزود: در این زمینه با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دیدار داشتیم که وی قول اتمام مشکلات کارگران را دادند و اظهار داشتند که این مشکل را حل شده تلقی کنید، اما متاسفانه تا کنون اقدامی در جهت رفع این مشکلات شاهد نبودیم.

منصوری‌آرانی با تاکید بر این که باید داشته‌های کارخانجات نساجی کاشان احصاء شود، تصریح کرد: سوءمدیریت و سوء ساماندهی در روند کارها سبب شده حقوق کارگران نادیده گرفته شود که این مهم نیازمند اقدامات عاجل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار