گروه‌های دوام شمال تهران با اقدامات روانی بحران آسنا شدند

دبیرستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور آمادگی و ارتقای سطح آگاهی گروه‌های دوام محله شهرک شهید محلاتی این گروه‌ها با اقدامات روانی مدیریت بحران امروز آشنا شدند.

کیوان فاتحی‌منش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط خاص بروز بحران و مشکلات بعد از وقوع آن اعضا گروه دوام محله پس از طی کردن دوره‌های مختلف دوام در این جلسه با شرایط روحی و روانی به وجود آمده پس از وقوع آن آشنا شدند.

فاتحی‌منش افزود: به منظور آمادگی بیشتر جهت بهره‌برداری از کلیه مهارت‌های کسب شده در این دوره‌ها و نحوه برخورد در این شرایط اعضا گروه دوام آموزش لازم را دیدند.

*آموزش ساکنان مجتمع مسکونی شاه‌آبادی در طرح مدیریت بحران اماکن


کیوان فاتحی‌منش در ادامه گفت: به منظور آمادگی ساکنان شهرک شهید محلاتی و ساکنان مجتمع مسکونی شاه‌آباد در طرح تشکیل مدیریت بحران اماکن، این ساکنان در پایگاه بسیج الزهرا شهرک محلاتی امروز آموزش دیدند.

فاتحی‌منش افزود: شرکت کنندگان با مبحث ارزیابی اولیه و ثانویه آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی محیط حادثه شامل ورود به صحنه حادثه، اصول و اهداف کمک‌های اولیه است که اهداف آنها شامل نجات و زنده‌نگهداشتن شخص مصدوم، کنترل علائم حیاتی مصدوم و جلوگیری از شدت یافتن عارضه تا رسیدن نیروهای امدادی و انتقال مصدوم به مراکز درمانی است که ساکنان شهرک محلاتی و مجتمع مسکونی شاه‌آبادی با آن را آموزش دیدند./
انتهای‌پیام/
برچسب ها: گروه های ، دوام ، شمال ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار