در حال حاضر رایتل یک میلیون و 130هزار کاربر فعال دارد که 94 درصد آنها را،‌ در 6ماه گذشته جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید صدری مدیرعامل شرکت رایتل گفت: شرکت رایتل در گذشته 300هزار کاربر فعال داشته که از شهریور امسال تاکنون یک میلیون و 130هزار رسیده است که 94 درصد مشترک را در این 6ماه جذب کرده است که قرار است تا پایان دوره انحصار به 5میلیون مشترک برسانیم .

وی ادامه داد: تا پایان دوره انحصار 3500 سایت ایجاد خواهیم کرد که تا به حال یک هزار و 300 سایت راه‌اندازی شده که در شهریور امسال 920 سایت بود ما برای اولین بار در ماه گذشته 200سایت را راه‌اندازی کردیم که 80سایت فقط در تهران راه‌اندازی شد.

صدری اظهار داشت: بحث گمرک حل شده قبلاً تعرفه‌ای که برای اجناس رایتل در نظر گرفته می‌شود 40درصد بود که باعث شد مبلغ زیادی را برای عوارض گمرکی پرداخت کنیم ولی اخیراً بین 4تا 6درصد شده است.

مدیرعامل رایتل تصریح کرد: طرح عیدانه 7به مناسبت عید نوروز از 20اسفند 92 تا 25 فروردین 93 در سراسر کشور اجرا می‌شود و مشتریان با شرکت در این طرح از تخفیف‌ها و هدایای ویژه در خرید کلیه سیم کارت‌های رایتل بهره‌مند می‌شوند.

همچنین در طرح عیدانه 7در3 ویژه سیم کارت‌های اعتباری تمامی مشتریانی که در این بازه زمانی اقدام به خرید سیم کارت اعتباری رایتل نمایند در فصل بهار به ازای هر 7هزار تومان مصرف درهر ماه مقدار 7گیگابایت اینترنت هدیه علاوه بر هدایای بسته آغازین دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح 7در7 ویژه سیم‌کارت‌های دایمی، کلیه مشتریانی که در فاصله زمانی یاد شده اقدام به خرید سیم کارت‌ دایمی رایتل نمایند از 49درصد تخفیف در خرید سیم کارت برخوردار خواهند شد و در طرح 7+7+7 ویژه سیم‌کارت‌های دیتا مشتریان می‌توانند در این بازه زمانی اقدام به خرید بسته‌های 7+7+7 پایه به قیمت فقط 69 هزار تومان و یا بسته 7+7+7 حرفه‌ای به قیمت فقط 89هزار تومان نمایند این بسته‌ها شامل 7 گیگابایت اینترنت در فروردین، 7گیگابایت اینترنت در اردیبهشت و 7گیگابایت اینترنت در خرداد است./
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار