برنامه سیاسی " مجله آفریقا " هر هفته از سیمای فرانسوی شبکه سحر برای مخاطبان آفریقایی خود به روی آنتن می رود این هفته به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به آفریقا می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، برنامه زنده و گفت و گو محور " مجله آفریقا " که از سیمای فرانسوی این شبکه پخش می شود به موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قاره سیاه می پردازد.
 
این برنامه که با هدف بررسی مسائل روز قاره آفریقا در سیمای فرانسوی تولید می شود این هفته نگاهی به روابط ایران و آفریقا به بهانه سفر رئیس مجلس ایران به کنگو برازاویل و آفریقای جنوبی می اندازد.
 
" مجله آفریقا " با حضور محمد رضا جباری، سفیر سابق ایران در ساحل عاج، جایگاه ایران در اقتصاد آفریقا، بایسسته های روابط تجاری فی مابین، روابط دیپلماتیک ایران با کشورهای آفریقایی، مزایای روابطه حسنه با این کشورها، تفاوت نوع نگاه ایران با غرب به کشورهای آفریقایی و ... محورهایی است که در این برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
" مجله آفریقا " را جلیل مقدادی برای سیمای فرانسوی تهیه می کند و شامل بخش های مختلفی است که می توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفت و گوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. لیلا مظهری به عنوان مجری با کارشناس برنامه به گفت و گو می پردازد. احمد نخستین در نقش مترجم این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر " مجله آفریقا " است.
 
برنامه زنده " مجله آفریقا " سه شنبه 20 اسفند از ساعت 10:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه از سیمای فرانسوی شبکه بین المللی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار