رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان از دستگيري قاتلی متواري در بزرگراه شهید همت تهران خبر داد.

سرهنگ قدرت‌الله دالوند در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در دوم اسفند ماه امسال يک فقره تيراندازي در يکي از مناطق خرم‌آباد از طريق فوريت‌هاي پليسي 110 به اطلاع ماموران نيروي انتظامي رسيد، که در اين حادثه تعداد چهار نفر زخمي و پرونده در اختيار پليس اطلاعات استان قرار گرفت.
 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان افزود: بعد از چند روز يک نفر از مجروحان به علت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرد که با توجه به وظيفه ي ذاتي در تعقيب پرونده، اطلاعات حادثه از پليس اخذ و به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره ي مبارزه با جرايم جنايي قرار گرفت و بعد از چند روز سرنخي از قاتل متواري به دست آمد.  
 
دالوند با اشاره به اينکه با اقدامات فني و پليسي کارآگاهان پليس آگاهي استان مشخص شد که قاتل متواري پس از قتل بلافاصله شهرستان خرم‌آباد را به مقصد تهران ترک کرده است، گفت: پس از چندين روز کار اطلاعاتي مخفيگاه قاتل شناسايي و کارآگاهان پلیس آگاهی جهت دستگیری وی عازم تهران شدند.
 
وی ادامه ادامه داد: ماموران پس از حضور در مخفیگاه متهم متوجه شدند که وی داخل مخفیگاه نبوده و هم اکنون در بزرگراه همت در حال تردد است. لذا سریعا وارد عمل شده و در بزرگراه همت به تعقیب متهم پرداخته و در نهایت خودرو متهم را با یک تصادف جبری متوقف ساخته و این قاتل فراری را دستگیر نمودند.
 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی لرستان به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه خود را از تیر اندازی خصومت شخصی و کینه قبلی بیان نمود.
 
گفتنی است متهم سال گذشته نیز به یک دستگاه مینی بوس در ایرانشهر تیراندازی کرده بود که پس از گذراندن 5 ماه زندان به قید وثیقه آزاد شده بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار