جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برگزاری جشنواره بزرگ رهاورد سرزمین نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به مناطق عملیاتی جنوب، "سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی" جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز - سه‌شنبه 20 اسفند ماه - پس از تشریح عملیات "فتح‌المبین" در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اینجا قطعه‌ای از بهشت است. این شعار نیست بلکه شعور حقیقی است که فرزندان ملت ایران عامل آن بودند اینجا بچه‌ها به خدا اعتماد کردند چراکه می‌دانستند اگر چیزی از خداوند بخواهند خداوند به آنها می‌دهد.

وی در رابطه با کاروان‌های راهیان نور افزود: سال گذشته 4 میلیون و 860 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور به کربلای ایران عظیمت کردند که 88 تا 90 درصد آنان بار اولی بودند.

سردار فضلی تصریح کرد: دفاع مقدس مربوط به جناح و حزب خاصی نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اقتصاد مقاومتی مردم می‌توانند به صورت داوطلبانه با بسیج هماهنگی کنند تا به این مناطق عملیاتی بیاید.

وی افزود: زائرسراهای استان‌ها نیز می‌تواند از امکانات بومی استان خود استفاده کند، تغذیه آنها نیز با قیمت تمام شده‌ای که دست‌اندرکاران درست کرده‌اند، حساب می‌شود.

سردار فضلی تصریح کرد: بیش از صد هزار دست‌اندر کار داریم که در برخی از موارد نیز 2 هزار دست‌اندر کار هم می‌رسد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: 110 هزار و 400 نفر امکان استقرار شبانه دارند

وی گفت: قرار است امشب به مناسبت روز ملی راهیان نور جشنواره بزرگ رهاورد سرزمین نور به مدت 10 روز افتتاح شود که این برنامه در سالن همایش جدید هشت هزار نفری سردار سرلشگر پاسدار شهید جهان‌آرا در مجتمع شهید باکری (ابتدای شهر خرمشهر)، برگزار می‌شود.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: در این همایش بزرگ 20 هزار اثر ارسالی از سوی مردم تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: سالن ، همایش ، شهید ، جهان آرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار