مدیر گمرک پیرانشهر گفت: 11 ماه امسال 146 فقره پرونده در گمرک پیرانشهر در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل شده است.

به گزارش خبر نگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرکات اذربايجان غربي،نادر انصاریان با اشاره به پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در 11 ماه امسال، اظهار داشت: در این مدت 146 فقره پرونده در گمرک پیرانشهر در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل شده است.

وی به ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده مظنون قاچاق در گمرک پیرانشهر اشاره کرد و افزود: این رقم بیش از 68 میلیارد ریال است.

انصاریان با اشاره به میزان جریمه‌های تعیین شده و وصولی در ارتباط با پرونده‌های مظنون قاچاق گمرک پیرانشهر در 11 ماه امسال، گفت: جریمه تعیین شده بیش از 311 میلیارد ریال است و تاکنون مبلغی از آن وصول نشده است.

مدیر گمرک پیرانشهر افزود: تعداد متهمان پرونده‌های متشکله مظنون قاچاق در 11 ماه امسال در گمرک پیرانشهر 242 نفر اعلام شده است.

وی به تعداد افرادی که در پرونده‌های مظنون قاچاق گمرک پیرانشهر از آن‌ها اعلام برائت شده است اشاره کرد و اذعان داشت: این افراد پنج نفر هستند و ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده برای این افراد 2 میلیارد و 664 میلیون و 957 هزار و 745 ریال است.

انصاریان اضافه کرد: 11 ماه امسال 28 نفر در ارتباط با پرونده‌های قاچاق کالا در گمرک پیرانشهر محکوم شدند و ارزش ریالی این پرونده‌ها 5 میلیارد و 470 میلیون و 938 هزار و 366 ریال گزارش شده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: واردات ، صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار