معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه9 با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های طرح استقبال از بهار از اجرای 260 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی در سطح محلات 8گانه منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هاشم فخاری با اعلام این خبر گفت: در طرح استقبال از بهار، برنامه‌های فرهنگی ورزشی بسیاری پیش‌بینی و تدوین شده که امید است با تلاش و جدیت فراوان به بهترین شکل به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: با بسیج تمام امکانات، بسترسازی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه، خود را برای پذیرایی و میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی آماده کرده‌ایم.

فخاری با اشاره به ایجاد فضای شاد و سرزنده برای شهروندان و همچنین خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی جهت استقبال از سال نو را از اهداف ویژه برنامه‌های استقبال از بهار دانست و گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های اطلاع رسانی، کمپ‌های اسکان موقت مسافران نوروزی، ایستگاه‌های ورودی شهر و استقبال از مسافران، اجرای تورهای گردشگری، برگزاری برنامه دوست سبز به مناسبت روز درختکاری، برگزاری کلاس‌های آموزشی نظیر نکات خانه‌تکانی، چهارشنبه ایمن، محیط زیست، کاهش خطرات تردد، بازدید از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح محلات از جمله برنامه‌های مهم در این طرح است.

معاون شهردار منطقه9 خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با تمهیدات انجام شده و تلاش برای فرهنگ‌سازی جهت کاهش خطرات و آسیب‌های چهارشنبه آخر سال از بروز بسیاری از اتفاقات ناگوار برای شهروندان جلوگیری کرده و شاهد نوروزی شاد همراه با سلامتی برای آنان باشیم.
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار