دستگاه قضایی پاکستان محاکمه پرویز مشرف رئیس جمهور سابق این کشور را به اتهام خیانت به 31 مارس موکول و اعلام کرد او در صورت خودداری از حضور در دادگاه بازداشت خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ پرویز مشرف 70 ساله که در بین سال های 1999 تا 2008 قدرت را در اختیار داشت قرار بود روز جمعه به علت اعلام حالت فوق العاده و تعلیق قانون اساسی در سال 2007 به « خیانت به کشور » متهم شود که این اتهام احتمال دارد مجازات مرگ را برای او به دنبال داشته باشد. 

اما این مرد قدرتمند سابق اسلام آباد به علت ناراحتی قبلی بستری است و نمی تواند در دادگاه حاضر شود.

دادگاه ویژه مسئول محاکمه رئیس جمهور سابق پاکستان به اتهام خیانت روز سه شنبه پرویز مشرف را احضار کرده بود اما او در بیمارستان بستری بود و همین موضوع به تعویق دادگاه منجر شد.

فرمانده سابق ارتش پاکستان روز جمعه نیز احضار شده بود و بار دیگر از حضور در دادگاه خودداری کرد و قضات مجبور شدند محاکمه او را به 31 مارس موکول کنند.اما قضات پاکستانی اعلام کردند در صورتی که پرویز مشرف در این تاریخ از حضور در دادگاه خودداری کند پلیس اجازه خواهد داشت او را به حضور در دادگاه وادار کند.مشرف علاوه بر خیانت به کشور در چند پرونده دیگر تحت پیگیرد قرار دارد.


انتهای پیام /
برچسب ها: مشرف ، دادگاه ، محاکمه ، مارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار