اختتامیه هفتمین "جشنواره داخلی فیلم کوتاه" کارگاه آزاد فیلم «مسعود کیمیایی» در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، اختتامیه هفتمین جشنواره داخلی فیلم کوتاه کارگاه آزاد فیلم «مسعود کیمیایی» عصر روز پنج شنبه 22 اسفند در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم «جواد طوسی» با اشاره به کارگاه آزاد فیلم «مسعود کیمیایی» گفت: « یکی از نکات مهم کارگاه آزاد فیلم، حضور «مسعود کیمیایی» است، کیمیایی هر تجربه ای را که تا امروز در عرصه سینما آموخته است، بدون هیچ چشم داشتی در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد.

 در این دوره هنرجویان بسیاری بودند که به معنای واقعی دغدغه ی سینما داشتند، آنها با دانش و اعتماد به نفسی که در این دوره کسب کردند، قطعاً می توانند در عرصه ی سینمای تجربی در سال های آینده، حرف های بسیار زیادی برای زدن خواهند داشت.

در بخش دیگری از این مراسم «پرویز نوری» که به عنوان یکی از داوران این دوره حضور داشت، گفت:  برای من بسیار شگفت انگیز بود تماشای آثار بسیار خوب هنرجویانی که به تازگی وارد عرصه سینما شده اند، فیلم هایی که اگرچه تجربه اول بودند، ولی فیلم های بسیار خوبی بودند، مشکلاتی نیز بیشتر در زمینه فیلمنامه در این فیلم ها وجود داشت، ولی برای شروع بسیار خوب بودند، امیدوارم هنرجویان با تماشای فیلم های بیشتر بتوانند فیلم های بهتری بسازند، چراکه بهترین آموزشگاه، سینما است.

در این مراسم همچنین از «پرویز نوری» تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در ادامه این مراسم «علی مصفا» که به عنوان یکی از داوران هفتمین جشنواره داخلی فیلم کوتاه کارگاه آزاد در این مراسم حضور داشت گفت: « من هیچ وقت به داوری علاقه نداشته ام، اما جدا از این موقعیت داوری، من هیچ وقت توفیق همکاری با «مسعود کیمیایی» را نداشتم، به همین دلیل خیلی دوست داشتم با «مسعود کیمیایی» همکاری داشته باشم، این جشنواره بهترین فرصت برای این همکاری بود. در این مدرسه «مسعود کیمیایی» فضای خوبی را برای آموزش هنرجویان خود فراهم ساخته است، در این دوره نیز آثار خوبی نیز ساخته شد، که این امر نشان دهنده موفقیت این کارگاه آموزشی بوده است».

«مسعود کیمیایی» نیز در پایان گفت: « خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم این مراسم را برای همه ی هنرجویان برگزار کنیم، این مراسم می تواند برای همه ی هنرجویان اعتماد به نفسی ایجاد کند تا همه ی آن ها بتوانند فیلم های خوبی برای ما و برای همگان بسازند، این دوره هم چون دوره های قبل تجربه بسیار خوبی برای من بود، هنرجویانی در این دوره خود را به سینما معرفی کردند که من مطمئن هستم در آینده از بهترین های سینما خواهند بود».

در بخش پایانی این مراسم نیز تندیس بهترین فیلم، تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین فیلم نوشت، تندیس بهترین بازیگر مرد، تندیس بهترین بازیگر زن، لوح تقدیر بهترین تصویر برداری، لوح تقدیر بهترین تدوین فیلم، لوح تقدیر بهترین بازیگر مکمل مرد و زن و نیز لوح تقدیر بهترین فیلم از نگاه مخاطب به برگزیدگان اهدا شد.


انتهای پیام/
 

 
برچسب ها: جشنواره ، سینما ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار