سخنگوی جبهه ایستادگی گفت: فعالیت کمیسیون شوراهای مجلس در بازنگری قانون احزاب، همچنین دعوت از برخی نمایندگان آنها جهت شرکت در جلسه کمیسیون و اظهار نظر پیرامون قانون جدید احزاب مهمترین اقدامات مجلس در ارتباط با بررسی قانون احزاب بوده است.

"سیدابوالقاسم رئوفیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های احزاب در سال 92 اظهار داشت: فعالیت کمیسیون شوراهای مجلس در بازنگری قانون احزاب، همچنین دعوت از برخی نمایندگان آنها جهت شرکت در جلسه کمیسیون و اظهار نظر پیرامون قانون جدید احزاب مهمترین اقدامات مجلس در ارتباط با بررسی قانون احزاب بوده است.
 
وی به رویکرد مثبت دولت در نگاه به احزاب و گروه‌های سیاسی اشاره داشت و افزود: وزارت کشور نیز با دعوت از بیش از 60 دبیرکل و نماینده احزاب گرو‌ه‌های سیاسی حرکتی مثبتی را در پیشبرد اهداف احزاب و تشکل‌ها انجام داد.
  
سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به تلاش‌های وزارت کشور در بازگشایی خانه احزاب، بیان داشت: وزارت کشور در راستای احیای خانه احزاب چندین جلسه برگزار کرد که هنوز این جلسات برای برگزاری دور جدیدی از مجمع عمومی و شروع فعالیت‌های این خانه با تشکیل شورای مرکزی پنجم ادامه دارد.
 
رئوفیان با ابراز امیدواری از عملکرد دولت یازدهم در زمینه فعالیت احزاب سیاسی کشور، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت یازدهم در زمینه‌ احزاب به صورت کلی مثبت است و امیدوارم این اقدامات درسال 93 به نتایج خوبی برسد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار