رئيس سازمان نظام پزشکي کشور گفت: براي توليد دارو و غذاي سالم و ارتقاي کيفيت اين محصولات بايد مديريت زنجيره توليد تا توزيع و مصرف ، مديريت شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عليرضا زالي در مراسم چهارمين جايزه ملي کيفيت غذا، دارو و محصولات بهداشتي ايران با اشاره به اينکه مبحث کيفيت ديگر بخشي لوکس و تجملي نيست ، افزود : توجه به ارتقاي کيفيت و سلامت محصولات غذايي و دارويي در کشور الزامي است و واحدهاي صنعتي مربوط براي حضور در بازار بايد از مسير دقيق ارتقاي کيفيت عبور کنند.

وي تاکيد کرد: ارتقاي کيفيت در فرآورده هاي دارويي تضمين جدي براي سلامت مصرف کنندگان است.

رئيس سازمان نظام پزشکي کشور مشتري مداري و پيامد محوري را از رويکردها اصلي دستيابي به تعالي کيفيت در بخش توليد غذا و دارو دانست و گفت: مسئوليت پذيري اجتماعي در بخش صنايع دارويي و غذايي ضامن ارتقاي کيفيت توليدات است.

زالي افزود: يادگيري مستمر، خلاقيت، ابتکار و توجه به فناوري و دانش نوين روز از ابزارهاي شرکت ها و واحدهاي توليدي براي دستيابي به تعالي کيفيت است.

وي از بنيانگذاران جايزه ملي کيفيت غذا ، دارو و محصولات بهداشتي تقدير کرد و گفت : توجه به مدل هاي ارتقاي کيفيت مهم ترين گزينه انتخاب و معرفي توليدکنندگان برتر در اين صنايع است.
رئيس سازمان نظام پزشکي کشور افزود : هم اکنون در بخش توليد و تامين دارو به سطح سکون و آرامش رسيده ايم و شوراي سياستگذاري دارو با ارائه برنامه هاي بلندمدت و کوتاه مدت مي تواند دستيابي به تعالي سازماني و تعالي کيفيت را محقق کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کشاورزی ، کیفیت ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار