کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز93 می‌توانند با مطالعه شماره‌های جدید جنگ آموزشی- سرگرمی کوشش از مطالب علمی و سرگرمی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پانزدهمین شماره نشریه کوشش خردسال ویژه گروه سنی الف (پیش دبستانی و اول دبستان) با مطالب جذابی مانند: «گربه‌ی دکمه‌ای»، «وقتی کوچک بود»، «با هم تقسیم‌ کردن»، «ورزش»، «قصه‌کوچولوها برای کوچولوهاي، «بازی با الفبا» و برخی شعرهای کودکانه مثل «گُله به گُله»، «اون یکی، این یکی» همراه با تصویرگری‌های زیبا و کودکانه از شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان منتشر شده است.

کوشش خردسال در جست‌وجوی گسترش دنیای ذهنی و خیالی کودکان است تا با استفاده از بازی، سرگرمی، قصه و نمایش دنیای خلاق‌تر و دلنشین‌تری را فراهم کند و از این راه توانایی‌ها و مهارت‌های آن‌ها را افزایش دهد.

هم‌چنین شماره 26 جنگ آموزشی- سرگرمی ویژه گروه سنی «ب و ج» (دوم تا پنجم دبستان) نیز این شماره از نشریه را به موضوع‌های متنوعی از قبیل شعر، داستان، مطالب علمی و سرگرمی‌ها با تصویرگری‌های جذاب اختصاص داده است.

در این شماره شعرهایی مانند: «اگر یک گل بودم» از یک شاعره‌ی هندی با ترجمه مجید عمیق و شعر «صدای چیه؟، بوی چیه؟، سایه‌ی چیه؟» از لاله جعفری را می‌خوانیم.

تصویرهایی نیز از قهرمانان دینی به همراه یاداشتی درباره‌ی کتاب «خاوران‌نامه» در زمینه جنگ‌های حضرت علی (علیه‌السلام) و داستان‌های شاهنامه از دیگر بخش‌های زیبای این نشریه است.

گزارشی از فعالیت مرکز سرگرمی‌های سازنده کانون و گفت‌گو با مسوولان این حوزه به همراه تصویر برخی تولیدات این مرکز می‌تواند تا حدودی خوانندگان را با مراحل تولید سرگرمی‌ها در کانون آشنا کند.
در عین حال و در مجموع این شماره از نشریه‌های کوشش با مطالب متنوع آموزشی و سرگرمی می‌تواند اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تعطیلات نوروز را پربار کند.

جنگ آموزشی- سرگرمی کوشش خردسال و گروه سنی «ب و ج» (دوم تا پنجم دبستان) هر دو به صاحب امتیازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سر دبیری زهره پریرخ در 68 صفحه تمام رنگی با قیمت 2 هزار و پانصد تومان عرضه شده است.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار