دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: تیتر برخی مطبوعات که از نظر خودشان اصلاح‌طلب و از نظر ما وابسته هستند، گوشه‌ای از نگاه آنان به غرب را نمایان می‌کند که نمی‌دانم چرا چشم آنان به سوی غرب باز می‌شود؟

"حبیب‌الله بوربور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دغدغه "مقام معظم رهبری" در مسائل فرهنگی کشور، اظهار داشت: آنچه که امروز به عنوان خروجی فرهنگ در جامعه مشاهده می‌شود، در شان نظام جمهوری اسلامی نیست، چراکه هنوز مبانی اصیل فرهنگ اسلامی_ایرانی در کشورمان  به درستی اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه خلا‌های فرهنگی جبران‌ناپذیر است، ادامه داد: با اینکه 35 سال است از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد اما همچنان در زمینه فرهنگی ضعف داریم.

بوربور با اشاره به برخی مطبوعات اصلاح‌طلب که تحرکاتی را در راستای منفعت غرب انجام می‌دهند، بیان داشت: برخی نیروهای سیاسی در کشور که وفاداران به نظام هستند، مقابل این جمعیت سکوت و دربرخی مواقع فقط اشاره می‌کنند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تیتر برخی مطبوعات که از نظر خودشان اصلاح‌طلب و از نظر ما وابسته هستند، گوشه‌ای از نگاه آنان به غرب را نمایان می‌کند که نمی‌دانم چرا چشم آنان به سوی غرب باز می‌شود؟ مگر غرب به این مطبوعات جیره و مواجب می‌دهد؟

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به بحران‌هایی که آمریکا در مناطق لیبی و عراق انجام داد، گفت: غرب به ناتوانی داخلی این کشورها نگاه و سپس حمله کرد؛ خوشبختانه امروز توان دفاعی ایران آنقدر بالا است که آمریکا توان تجاوز نظامی را ندارد.

بوربور به بحران سوریه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این کشور با اعتقادات اسلامی خود مقاومت کرد و اکنون به پیروزی کامل نزدیک می‌شود که امیدوارم با این پیروزی چشم کسانی که دشمن را نمی‌شناسند، گشوده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار