عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: برخی از اعضای کارگزاران سازندگی حکم منع فعالیت سیاسی دارند که عطریانفر نیز جزوی از آن‌ها است.

"روشنک سیاسی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پیرامون فعالیت اخیر حزب کارگزاران سازندگی اظهار داشت: از پائیز 92 (مهرماه) به دنبال تکمیل اعضای شورای مرکزی حزب هستیم و تاکنون هم‌اندیشی میان شعب استانی حزب انجام شده است.

وی با بیان اینکه هنوز افراد اضافه شده و تعداد آن‌ها مشخص نیست، افزود: سمیناری درون گروهی و به همین منظور در سال آینده پس از تعطیلات نوروزی برگزار خواهد شد، که جزئیات آن همان زمان اعلام می‌شود.

عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره جداشدن "عطریانفر" از این حزب، اضافه کرد: وی به صورت علنی چیزی اعلام نکرده است، اما بعضی از اعضای حزب همچون هدایت‌الله حکم منع فعالیت سیاسی برای 5 سال دارند، که عطریانفر نیز جزوی از آن‌ها است چراکه به طور طبیعی کار تشکیلاتی و حزبگرایی نیز یک نوع کار سیاسی است.

لازم به ذکر است؛ براساس خبرهای برخی مطبوعات "سعید لیلاز"، "محمد قوچانی"و "علی جمالی"(دبیرسابق سیاسی ادوار تحکیم وحدت)، "علی سیاسی‌راد"(عضو سابق شورای مرکزی ادوار تحکیم وحدت) از چهره‌هایی هستند که گفته می‌شود به جمع اعضای حزب کارگزاران می‌پیوندند.

براساس این شنیده‌ها در شورای مرکزی جدید کارگزاران "محمد عطریانفر" دیگر حضور نخواهد داشت.

"غلامحسین کرباسچی"، دبیر کل حزب کارگزاران این اخبار را تائید می‌کند.

سعید لیلاز تائید کرد که برای پیوستن او به شورای مرکزی حزب کارگزاران مذاکراتی در جریان است.

لیلاز در پاسخ به این سوال که «پاسخ شما به درخواست‌ها چه خواهد بود»، گفت: «وقتی هم آقای مرعشی این درخواست را داده‌اند و هم آقای کرباسچی، دیگر چاره‌ای جز پدیرفتن وجود ندارد».

لیلاز همچنین ضمن تاکید بر اینکه اطلاع خاصی از دیگر گزینه‌های شورای مرکزی حزب کارگزاران ندارد، گفت: «من فقط می‌دانم همین پیشنهادها هم برای آقای قوچانی مطرح شده تا ایشان هم به شورای مرکزی حزب کارگزاران اضافه شوند».

البته گفته شده که پیوستن او به این مجموعه هنوز قطعی نیست و رایزنی دو طرف در این باره ادامه دارد.

از طرف دیگر کارگزاران مشغول ترمیم تشکیلات خود در استان‌های مهم کشور است.

این اما تمام تغییرات احتمالی در حزب کارگزاران سازندگی نخواهد بود، چرا که احتمالا مهمترین تغییر کارگزاران در آینده نزدیک جانشینی "حسین مرعشی" به جای غلامحسین کرباسچی در مقام دبیر کلی این حزب است.

جایی که از محمد هاشمی نیز به عنوان یک گزینه جدی دیگر نام برده می‌شود، کارگزاران سازندگی نگران این هستند که محکومیت قبلی حسین مرعشی و همچنین حکم 6 سال محرومیت از فعالیت در احزاب، نتواند به راحتی بر کرسی دبیر کلی کارگزاران تکیه کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار