رییس پلیس راهور ناجا گفت: با رای کمیسیون اصل نود، پلیس به عنوان ناظر و مسئول تایید استانداردهای خودروها معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران گفت: آینده‌ جامعه ایران نیازمند آن است که دانش‌اموزان قانونگرا باشند بنابر این موضوع تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و پلیس راهور ناجا بسته شده و نهادینه کردن و قانونگرایی و نظم برعهده خانواده آموزش و پرورش است.

رییس پلیس راهور ناجا در ادامه عنوان کرد: حضور هر همیار پلیس منجر به قانونگرایی است و همیاران پلیس نمایندگان پلیس در جامعه هستند.
 
سردار مومنی افزود: 10میلیون همیار پلیس و 250هزار معلم فرهنگیار ترافیک داریم با این فرهنگیاران قانونگرایی در کشور نهادینه می‌شود.

رییس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: از اینکه در کشور موضوع حفظ جان در اولویت است جای خوشحالی است و با رای کمسیون اصل نود برای اجرای قانون از این پس پلیس راهور بر شرکت‌های خودروساز نظارت دارد و پس از کسب استانداردهای لازم پلیس مجوز شماره‌گذاری را صادر می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: به شرکت اسکانیا برای رفع ایرادات مهلت یک ماهه داده شده است و از این شرکت خواسته شده که فراخوانی برای رفع عیب و نقص‌ها داشته یاشند.

*کاهش کشته های تصادفات در سال 92

این مقام مسئول در ادامه افزود: 1100تن به نسبت سال گذشته کمتر کشته شدند و اگر در ماه اسفند تغییری در آمار کشته های ناشی از تصادفات نداشته باشیم آمار کشته‌ها به زیر 18هزار تا می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و آموزش و پرورش و همیاران پلیس در کاهش تصادفات و تلفات نقش بسزایی را داشته‌اند در ضمن طرح همیار پلیس با همکاری صمیمانه آموزش و پرورش و پلیس اجرا شده که در همین راستا تاثیرات خوبی را در جهت یادگیری مفاد قانونی و تربیت اجتماعی داشته‌ایم.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: مهلت ، یکماهه ، به اسکانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.