جمعیت هلال احمر در هفته هلال، جشنواره «هلال و رسانه» را برگزار می کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر طی اطلاعیه ای از برگزاری جشنواره «هلال و رسانه» در اردیبهشت سال 93 و همزمان با هفته هلال خبرداد.

وحید رحمتی، رئیس جشنواره هلال و رسانه در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: انعکاس بیشتر و موثرتر خدمات هلال احمر در رسانه‌¬ها یکی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس جشنواره «هلال و رسانه» افزود: تولید آثار رسانه¬‌ای قوی و در فضایی رقابتی نه تنها به تاثیرگذاری بیشتر این آثار در میان مخاطبان می‌انجامد بلکه باعث به وجود آمدن انگیزه بیشتر در اصحاب رسانه برای توجه ویژه به خدمات هلال احمر و تعامل با مخاطبان می‌شود.

رحمتی با اشاره به اینکه این جشنواره در 3 بخش تصویری، رسانه‌های مکتوب و دیداری- شنیداری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: آثاری که با محوریت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر و از ابتدای سال 92 تا پایان فروردین 93 منتشر شده یا می¬‌شوند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌¬مندان به شرکت در جشنواره هلال و رسانه می‌توانند بعد از مطالعه فراخوان شرکت در جشنواره، تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع 3 اثر خود را برای شرکت در جشنواره حداکثر تا اول اردیبهشت 93 به آدرس اینترنتی NEWS@RCS.IR  ارسال کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، هلال ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار