علی مرادخانی گفت: ساختمان فرهنگی و هنری به یک دوره‌ی مشخص از فرسودگی رسیده است.

علی مرادخانی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید در خصوص برنامه‌های معاون هنری گفت: امیدوارم سال جدید سال شکوفایی فرهنگ و هنر باشد که البته معتقدم فرهنگ و هنر درکشور ما شکوفا است و باید بیشتر در مناسبات اجرایی و بروز و ظهور و مصادیق کارها برنامه‌ریزی شود.  
 
وی ادامه داد: معتقدم سال آتی برای اهالی فرهنگ و هنر در بخش‌های مختلف سال خوبی باشد و این امیدواری را دارم که تمام تلاش و همت را به کار گیریم تا محیطی خوب، آرام، بی‌دغدغه و پرتلاش را برای هنرمندان فراهم کنیم.  
 
مرادخانی افزود: سال آینده تلاش می‌شود تا از طرف دولت امکانات به مقدار قابل قبولی تجهیز شود تا در بخش‌های مختلف فرهن و هنر به خصوص در مناطق دور غیر قابل دسترسی به مرکز، امکانات برای رونق فراهم شود.  
 
معاون هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: برای سال 93 تلاش شده با کمک نهادهای مختلف از جمله شهرداری تهران این معضلاتی را کم کنیم. از کارهای سال قبل درتئاتر شهر باید به فضای مقابل این مجموعه اشاره کرد که از آن استفاده‌ی بهینه شده که برای نمایش‌های محیطی تئاتر شهر به خوبی قابل استفاده است. 

مرادخانی در ادامه‌ی فعالیت‌های سال 92 گفت: متاسفانه درزمینه فرهنگی ساختمان‌های فرهنگی به یک دوره‌ی مشخص به فرسودگی رسیده که اولین نتیجه در مسجل شدن برای ساخت این مجموعه‌ها فراهم کردن بوجه است که بودجه که متاسفانه بودجه وزارت ارشاد بوجه عمرانی نیست.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تصور می‌کنم در این شرایط اگر بشود یک مقدار کارها را پیگیری کرد طی ماه‌های اول سال جمع‌بندی کلی از ساز و کارها داشته تا به لطف خدا کلید اجرایی کارها زده شود.

 
 
انتهای پیام/اق

برچسب ها: مرادخانی ، هنر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار