معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: به منظور ساماندهی سهولت و تسریع در تردد ایمن عابرین پیاده در حاشیه معابر اصلی بیش از 3 هزار و 400 متر مربع عملیات پیاده رو سازی در معابر شمال تهران اجرا شد

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول سال 92 طرح نوسازی و بهسازی معابر و گذرهای شمال تهران با انجام پیاده رو سازی به اجرا رسید.

وی بیان کرد: عملیات پیاده رو سازی در خیابان‌های شهید کبیری، شهید دکتر باهنر، صدر، جماران، آبادان، خارک-خارک چهارم، سلمان و بلوار اصلی سوهانک اجرا شده است.

شیری پیاده رو سازی در خیابان شهید کبیری و شهید دکتر با هنر را از دیگر اقدامات دانست و تصریح کرد: در خیابان شهید کبیری از ابتدای دور برگردان خیابان شهید دکتر باهنر تا دوراهی شهید لواسانی به میزان یک هزار متر کفپوش بتنی اجرا شده است.

معاون فنی و عمران منطقه یک افزود: عملیات اجرا شده شامل تخریب، زیر سازی، مخلوط ریزی ، نصب لوله، اجرای ماسه بادی و اجرای کف پوش بوده است.

شیری با اشاره به دستور العمل کاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: احداث رمپ، مسیر ویژه برای نابینایان و کم توانان جسمی و حرکتی در طول مسیر رعایت می‌شود و تلفیقی از آسفالت و کفپوش در سطح گسترده طراحی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مربع ، معابر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار