دکتر مستور از فعالیت ۷۲ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در استان مازندران خبر داد و گفت: بازرسان ما در طی بازدید از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی ۱۰۶۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را معدوم کردند.

دکتر فرهاد مستور دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: طبق دستورالعمل امدادی نوروزی وزارت بهداشت کلیه بیمارستان‌های استان مازندران به صورت فعال در حال فعالیت هستند و یکسری از کلینیک‌های پزشکی هم به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات درمانی باز هستند و پزشک به صورت شیفتی حضور دارند. 

وی با بیان این استان مازندران ۷۲ پایگاه جاده‌ای و شهری دارد، افزود: این پایگاه‌ها به همراه ۱۰ ایستگاه سلامت به صورت شبانه‌روزی آماده هر گونه خدمت به مسافران نوروزی هستند در واقع مسافران در صورت بروز هر گونه مشکل می‌توانند به این پایگاه‌ها که یا به صورت چادر یا به صورت کانکس هستند مراجعه کنند تا پزشک حاضر در این ایستگاه‌ها اقدامات لازم را برای فرد مراجعه کننده انجام دهد. 

مستور ادامه داد: از ۲۸ اسفند تا سه فروردین ۱۰۱۱ ماموریت توسط اورژانس 115 مازندران انجام شده که از این تعداد ۳۵۵ ماموریت تصادفی و ۶۵۶ ماموریت غیرتصادفی بوده است همچنین ۳۲۹۰۱ نفر از تاریخ فوق به اورژانس بیمارستان‌های این استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۴۲۸ نفر آن‌ها در بیمارستان بستری شده‌اند که ۳۷۵ نفر آن‌ها تصادفی بوده‌اند. 

وی به بازدید از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی اشاره و عنوان کرد: از ۷۸۵ مرکز در این چند روز بازدید شده که در مجموع ۱۰۶۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته معدوم شده است. 


انتهای پیام/
برچسب ها: اورژانس ، امداد ، نوروز ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار