راه‌اندازی باشگاه مثبت یکی از طرح‌های اجرایی سازمان بهزیستی در سال 92 بوده که در آن به افراد مبتلا به ایدز خدمات ویژه ارائه می‌گردد.

مجید رضازاده معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: راه‌اندازی باشگاه مثبت یکی از طرح‌های اجرایی در سال 92 بوده که در آن افراد قدیمی که مبتلا به ایدز بوده‌اند مراجعه کرده و به افراد جدید خدمات ارائه می‌کنند که مهمترین این خدمات حمایتهای روانی از آنها است.

وی ادامه داد: برگزاری اردو، حمایتهای روانی و کمکهای معیشتی از جمله خدمات این باشگاه به افراد مبتلا به اچ‌آی‌وی می‌باشد تا به این وسیله بتوانند ضمن برطرف کردن بخشی از نیازهای خود برافسردگی و مشکلات روحی و روانی غلبه کنند.

رضازاده تصریح کرد: اختصاص یارانه برای مشاوره به این مرکز از اقدامات دیگر سازمان بهزیستی بوده که در آن افراد می‌توانند به مراکز خصوصی جهت مشاوره مراجعه و یارانه آن را از سازمان دریافت نمایند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات سازمان بهزیستی برای کنترل ایدز در سال 93طرحی برای زنان پرخطر است که در آن از خود این افراد استفاده کرده و با شناسایی نیازهای آنان سعی در کنترل این آسیب اجتماعی داریم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: باشگاه ، سازمان ، مبتلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار