سازمان مسافرتی"‌تلگراف" در ماه ژانویه پیش‌بینی کرد که ایران با‌ داشتن اماکن تاریخی فوق‌العاده و مهمان‌نوازی مردمانش می‌تواند به یکی از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری در سال ۲۰۱۴ تبدیل شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از تلگراف، متصدیان تورهای گردشگری در اروپا در گزارش های اخیر خود از افزایش میزان ثبت نام ها برای سفر به ایران خبر داده اند.

با توافقات صورت گرفته در نشست ژنو و بهتر شدن روابط میان ایران با کشورهای غربی، کارشناسان معتقدند که گردشگری ایران نیز به شدت تحت تاثیر این اوضاع قرار خواهد گرفت.

ایران امسال میزبان ۹ تور گروهی برنامه ریزی شده  توسط شرکت مسافرتی "ویلد فرونتیرز" بود که پنج تور حداکثر ظرفیت را به فروش رساند که در مقایسه با سال ۲۰۱۳ بسیار قابل توجه است.

"جیم اوبراین" رئیس یک شرکت توسعه گردشگری می‌گوید: در سایتی که سفرهایی به مقصد ایران در آن برنامه‌ریزی می‌شود، از ابتدای سال افزایشی ٨٠ درصدى را شاهد بودیم که در آن گردشگران سوالاتی در مورد ایران و چگونگی سفر به ایران را مطرح کرده‌اند.

سازمان مسافرتی " تلگراف" در ماه ژانویه پیش بینی کرد که ایران با  داشتن اماکن تاریخی فوق العاده و مهمان نوازی مردمانش می تواند به یکی از بهترین  مراکز تفریحی و گردشگری در سال ۲۰۱۴ تبدیل شود.

همچنین گروه مسافرتی "مارتین راندال تراول" در حال برنامه‌ریزی دو تور در ژوئن و اکتبر ۲۰۱۵ به مقصد ایران است.

برنامه گردشگری این دو تور با تمرکز بر ساختمان‌های بزرگ و سایت‌های باستان‌شناسی در تهران و شیراز تهيه شده است.

شرکت مسافرتی " تیلرمیدونتورز" اعلام كرده است: اگرچه روابط سیاسی با غرب سفر به ایران را طى چند دهه گذشته مشکل ساخته، اما این کشور برخی از دیدنی‌ترین  اماكن باستانی  و مذهبی جهان را در خود جای داده؛ مکان‌هایی مانند "تخت جمشید" با قدمتی بالغ بر ۵۱۵ سال قبل از میلاد و همچنین میدان بزرگ "نقش جهان" در اصفهان که از جمله میراث جهانی یونسکو به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

برچسب ها: گردشگر ، خارجی ، ایران ، تلگراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار