معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه در مورد روند مذاکرات امروز ایران و 1+5 گفت: این مذاکرات پیش از سومین مرحله از مذاکرات وین، به سرپرستی حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه درباره موضوعات متنوع انجام می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، «سیدعباس عراقچی» معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه در مورد روند مذاکرات امروز ایران و 1+5  گفت: این مذاکرات پیش از سومین مرحله از مذاکرات وین، به سرپرستی حمید بعیدی نژاد مدیرکل سیاسی و بین‌الملل وزارت امور خارجه درباره موضوعات متنوع انجام می‌شود.

وی افزود: سومین دور مذاکرات وین در چارچوب گام نهایی توافق ژنو، سه‌شنبه و چهارشنبه آینده در پایتخت اتریش برگزار خواهد شد.

عراقچی ادامه داد: پیش از این مذاکرات، آقای ظریف و خانم اشتون دوشنبه 18 فروردین در شام کاری دیدار و درباره این دور از مذاکرات با یکدیگر گفتگو می‌کنند.

گفتنی است؛ دومین دور مذاکرات وین در چارچوب گام نهایی توافق ژنو 27 و 28 اسفند 92 در موضوعاتی شامل همکاری‌های بین‌المللی در زمینه فناوری صلح آمیز هسته‌ای، غنی سازی، راکتور تحقیقاتی اراک و تحریم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار