سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم عزادار و داغدار ایران اسلامی به همراه سادات گرانقدر کشور ، شب گذشته در شام غریبان شهادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرک و امامزادگان ، اقامه عزا کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،حسن ربیعی اظهارداشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم شام غریبان شهادت آن حضرت با حضور خیل ارادتمندان به ایشان و سادات عزادار در آستان مقدس امامزادگان کشور بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار شد.
 
وی با اشاره به برنامه های ویژه ای که برای این مراسم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اندیشیده شده بود ، گفت: سخنران در این مراسم به ترویج سیره حضرت زهرا (س) به عنوان خط مشی زندگی مسلمانان پرداختند و مداحان نیز مرثیه سرایی کردند.
 
مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سوگواره یاس نبوی امسال از 10 تا 15 فروردین ماه در 2437 بقعه متبرک و امامزاده کشور برگزار شد ، خاطرنشان کرد: معرفی ابعاد شخصیتی آن حضرت، آشنایی و ترویج سیره عملی حضرت زهرا (س) در دفاع از حریم ولایت و برپایی مجلس عزای ایشان از اهداف اصلی برگزاری سوگواره یاس نبوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار