باراک اوباما هفته گذشته با شاه سعودی ملاقات کرد و یک منبع آمریکایی گفته بود که عبدالله بن عبدالعزیز در این دیدار با کمک "یک لوله" نفس می کشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛یک دیپلمات آمریکایی فاش کرد که عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی دچار تشویش ذهنی است و قدرت تمرکز خود را از دست داده است.

 

به نوشته العالم، وی به هفته نامه المنار چاپ فلسطین گفت: عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی در وضعیت جسمی بسیار نامناسبی قرار دارد و دچار تشویش ذهنی شده است.

 

وی افزود: شاه سعودی به علت تشویش ذهنی حرف های نامفهوم می زند و قدرت تمرکز خود را از دست داده است.

 

این دیپلمات آمریکایی با اشاره به ملاقات اخیر باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا با شاه سعودی در شهر ریاض گفت: ملاقات اوباما با عبدالله بن عبدالعزیز فقط جنبه تشریفاتی و پرتکلی داشت و شاه سعودی در جریان آن حرف های بی ربط با مسائل مورد بحث می زد.

 

باراک اوباما هفته گذشته با شاه سعودی ملاقات کرد و یک منبع آمریکایی گفته بود که عبدالله بن عبدالعزیز در این دیدار با کمک "یک لوله" نفس می کشید. شاه سعودی 90 سال سن دارد و تاکنون چندین عمل جراحی انجام داده است که آخرین مورد آن عمل جراحی ستون فقرات در آمریکا بود. وی از وضعیت جسمانی مناسبی برخوردار نیست و برخی تغییر و تحولات سیاسی اخیر در درون خاندان حاکم حکایت از نزدیک بودن تعیین جانشین برای وی دارد.

برچسب ها: وضعیت ، جسمی ، پادشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.