مردی که پس از ارائه خدمات اینترنتی و پرداخت شهریه برای مراجعان اقدام به سرقت از حساب مردم می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه گفت : پیگیری این پرونده با مراجعه زنی که ادعا می کرد شخص یا اشخاص ناشناسی مبلغ 32میلیون ریال از حسابش به صورت غیرمجاز برداشت نموده اند در دستور کار قرار گرفت .

سرهنگ زحمت کش افزود: کارکنان این پلیس پس از بررسی کارشناسی موفق شدند سارق حرفه ای را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: با هماهنگي مقام قضايي متهم قبل از هرگونه اقدام و از بين بردن مدارک و شواهد موجود دستگير و در بازجويي ها اظهار داشت که صاحب يک مغازه لوازم التحرير فروشی است و همچنين اقدام به ارائه خدمات اينترنتي و پرداخت شهريه نيز براي مراجعان مي کند و هر بار پس از انجام کارهاي اينترنتي شهروندان اقدام به ياداشت کردن رمز دوم اينترنتي و شماره کارت کرده سپس اقدام به سرقت و برداشت از حساب شهروندان می کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه با بیان اینکه متهم به چند فقره سرقت دیگر اعتراف کرد گفت : در این پرونده نیز همانند چند پرونده دیگر اعتماد و در دسترس قرار دادن رمز و شماره حساب باعث سرقت گردید .

انتهای پیام/
برچسب ها: مرد ، لوازم ، التحریر ، فروش ، سارق ، حساب ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار