رییس مرکز فوریت های پزشکی کردستان از کاهش ۱۶ درصدی ماموریت، فوریت های پزشکی استان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،بیگلری گفت: 38 پایگاه دائم فوریت های پزشکی در استان فعال است که از این تعداد پایگاه، در طول ایام تعطیلات نوروزی 21 مورد آن در جاده ها و 17 مورد نیز در داخل شهرها فعال بود.
 وی با اشاره به فعالیت هفت کمپ سلامت در مبادی ورودی شهری در استان، افزود: این کمپ های سلامت شامل کانکس، چادر و آمبولانس بود که برای امداد رسانی و مشاوره سلامت مسافران راه اندازی شده بود.
رییس مرکز فوریت های پزشکی کردستان اضافه کرد: در کمپ های سلامت خدمات درمانی اولیه سرپایی، اقدامات درمانی و اقدامات برای انتقال بیمار به مراکز درمانی انجام شد.
بیگلری با بیان اینکه از 26 اسفند ماه گذشته و آغاز طرح امداد و نجات جاده ای تا روز 16 فروردین ماه جاری، هزار و 220مورد ماموریت امداد رسانی توسط مرکز فوریت های پزشکی استان انجام شد گفت:از این تعداد ماموریت، 920 مورد غیرتصادفی و 312 مورد آن تصادفی بود که توسط فوریت های پزشکی به آنها امداد رسانی شد.
وی با اشاره به کاهش 16 درصدی ماموریت های فوریت های پزشکی استان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت مدت مشابه سال گذشته افزود: همچنین ماموریت های تصادفی ما نیز در این مدت با کاهش هشت درصدی روبرو شده است.
 پایان پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.