دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" از سوی "معظم‌له" در اواخر سال گذشته حزب مردمی اصلاحات کارگروهی را متشکل از اساتید و متخصصین و اعضای حزب تشکیل و در سال جدید هم کارگروه و کمیته ویژه‌ای را برای تحقق سال جدید تعیین کرده‌ است.

"محمدزارع فومنی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت حزب مردمی اصلاحات در سال جدید اظهار داشت: با توجه به ارائه طرح جشنواره مردمی "اقتصاد مقاومتی" از سوی حزب در اواخر سال گذشته تاکنون طرح‌ها و ایده‌های مطلوبی واصل شده تا بتوانیم با سازماندهی مناسب، اهداف خود را با اعلام برنامه اجرایی کنیم.

وی به شعار سال جدید از سوی "مقام معظم رهبری" مبنی بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و افزود: پس از ابلاغ سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" از سوی "معظم‌له" در اواخر سال گذشته حزب مردمی اصلاحات کارگروهی را متشکل از اساتید، متخصصین و اعضای حزب تشکیل و در سال جدید هم کارگروه و کمیته ویژه‌ای را برای تحقق سال جدید تعیین کرده‌ است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در حال حاضر کمیته‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی حزب مردمی اصلاحات در حال فعالیت هستند، گفت: تدوین برنامه‌های متنوع از سوی کمیته فرهنگی به منظور تحقق شعار سال از اصلی‌ترین برنامه‌های حزب است.

فومنی ادامه داد: تمامی مسئولان و مردم باید در جهت تحقق شعار سال با عزمی ملی و مدیریت جهادی مورد تاکید "مقام معظم رهبری" همراه با ایثار و از خودگذشتگی گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: حزب مردمی اصلاحات به زودی کنفرانس مطبوعاتی خود را جهت اعلام برنامه‌ها در سال جدید برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار