سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم خواهم داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تونی اولیویرا در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان، افزود: هدف اصلی ما در این دیدار کسب پیروزی و رسیدن به سه امتیاز است که باید برای رسیدن به این هدف تلاش همه جانبه ای را انجام دهیم.

وی گفت: هرچند باید برای آقای گلی انصاری فرد در این بازی تلاش کنیم و سایر بازیکنان به او کمک کنند، اما از وجود جوانان شایسته و نفراتی که کمتر بازی به آنها رسیده است، استفاده می کنم.

تونی با بیان اینکه فرشید طالبی و جواد کاظمیان به دلیل مصدومیت برای بازی فردا حضور ندارند، اظهار کرد: سایر نفرات در اختیار تیم بوده و از آمادگی خوبی برای بازی برخوردار هستند.

وی کم انگیزگی را یکی از مشکلات تراکتورسازی در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: مدتی است بازیکنان با این مشکل روبرو شده اند اما آنچنان هم که برخی رسانه ها عنوان می کنند این معضل در نتیجه گیری تیم موثر نبوده است.

تونی افزود: بازی در برابر تیم فولاد خوزستان در اهواز نمونه کاملی از تلاش همه جانبه ما برای ارایه بازی زیبا همراه با نتیجه بود که متاسفانه نتیجه مورد دلخواه حاصل نشد.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز تاسف از اینکه برخی افراد با هدف منافع خود به دنبال ضربه زدن به تراکتور هستند، گفت: عده ای مرا به تبریز آوردند تا خرابم کنند اما خدا با من بوده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو ماه است که سرمربیگری تراکتورسازی را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: در این مدت خیلی ها از جمله برخی خبرنگاران به دنبال تضعیف من بودند، اما به لطف خدا سربلند بوده ام.

وی عشق و علاقه به هواداران و نگاه و عقیده حرفه ای به فوتبال را عوامل اصلی در انتخاب تراکتورسازی برای ادامه مربیگری عنوان کرد و افزود: من به عنوان یک مربی به تبریز آمده ام نه معجزه گر تا همه چیز را در یک چشم به هم زدن عوض کنم.

تونی قبول مسوولیت در تراکتورسازی را ریسک بزرگ برای حرفه خود برشمرد و گفت: بدخواهان من باید بدانند که ارتباط من با هواداران تراکتورسازی از عمق دل بوده و کسی نمی تواند این رابطه را بر هم بزند و آنها همیشه در قلب من جای دارند.

وی ادامه داد: رابطه بسیار صمیمی و عاشقانه من با هواداران اصیل تراکتورسازی ربطی به فوتبال ندارد، بلکه این رابطه دوسویه بوده و برای همیشه باقی خواهد ماند.

سرمربی تراکتورسازی که با حرارت خاصی به سخنانش ادامه می داد، رو به یکی از خبرنگاران کرد و گفت: روی سخن من با شماست که همیشه به دنبال حاشیه در تیم بوده اید.

در حالی که صحبت های تونی در پایان مصاحبه مطبوعاتی ادامه پیدا می کرد، با ایما و اشاره آنتونی پسر وی به مترجم تیم ناتمام باقی ماند.

سخنان سرمربی تراکتورسازی با واکنش هایی از سوی مسوول روابط عمومی باشگاه نیز مواجه شد.

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال خوزستان /یکشنبه/ ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز برگزار می شود.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به دلیل دیر رسیدن این تیم به تبریز در کنفرانس خبری حاضر نشد./س
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مقابل ، استقلال ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.