دولت بستر را برای ایده پردازان در زمینه "فرهنگ" فراهم کند.

منصوره میرفتاح، نویسنده، در گفتگو با خبرنگارادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: برای ورود مردم به عرصه فرهنگ انجام کارهای مختلفی لازم است که اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها، خواهان ارائه دیدگاههای مردم، فراخوان از طرف دیگر سراهای محله و خانه‌های فرهنگ و استفاده از ایده‌های جوانان از جمله این وظایف است. 

وی افزود: خیلی از جوانان دانش بالا و ایده‌های خوبی در زمینه" فرهنگ" دارند این ایده پردازان زمینه و بستر لازم را برای ارائه کار خود ندارند و باید دولت این بستر را فراهم کند.

این نویسنده ادامه داد: به جهت آنکه اقتصاد تنها یک شاخه را تأمین می‌کند فرهنگ از اقتصاد بهتر است مبانی دینی و اندیشه‌هایمان را در کارهای فرهنگی خوب مدیریت کنیم و در جهان اشاعه دهیم تا اقتصاد رشد کند. 

میرفتاح عنوان کرد: مادام که فرهنگ رشد کند اقتصاد نیز بهبود می‌یابد. در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کارها به گونه‌ای که باید پیش نمی‌رود و کارهای خوب هنرمندان به جای اینکه در جامعه تأثیر بگذارد در وزارتخانه خاک می‌خورد.

این نویسنده بیان کرد: با این رویه هنگامی که آثار در وزارت ارشاد تأیید می‌شود که تأثیرگذاری خود را در جامعه در هنگام چاپ از دست می‌دهد. 

انتهای پیام/

 
برچسب ها: ایده ، فرهنگ ، وزارت ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار